veelgestelde vragen
Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz.
Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map “Ongewenste E-mail”. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd.
Heb je na het checken van bovenstaande tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken, je kan ons via telefoon, chat of mail bereiken.
We doen er bij thefashionstore.be alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het vaak niet mogelijk om een lopende bestelling nog aan te passen.
We kijken uiteraard wel graag voor je na hoe we jou verder kunnen helpen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via telefoon, chat of email. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel of mail dan even naar onze klantenservice. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.
Vanaf € 49,95 zijn er geen bijkomende kosten. Alle leveringen in België, zijn gratis vanaf € 49,95* via bpost.
Plaats je toch een bestelling onder € 49,95, dan zal je leveringskost steeds duidelijk vermeld worden bij het afrekenen.
*OPGELET: Wil je jouw bestelling vanuit het buitenland terugsturen? Dan zijn de retourkosten wel voor eigen rekening.
Ja. Alle producten die je terugvindt in onze webshop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!*
De geschatte leveringstijd staat op thefashionstore.be vermeld bij elk product zodra je jouw maat selecteert. Ook in je online winkelwagen zie je de geschatte levertermijn per artikel.
Onze betrouwbare partner, bpost, levert jouw bestelling op een Belgisch postadres naar jouw keuze.
* behalve uitzonderlijke voorraadfouten
Ja. Shoppen op thefashionstore.be is 100% veilig!
Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door thefashionstore.be én door onze betaalpartner.
De betaalpartner van thefashionstore.be, MultiSafepay, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat jouw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de thefashionstore.be optimaal beschermd worden.
De PCI DSS-norm is de belangrijkste standaard op het vlak van beveiliging tegen creditcardfraude, en omvat alle veiligheidsregels en -processen die gerespecteerd dienen te worden door bedrijven die instaan voor de verwerking, het gebruik en de opslag van gevoelige gegevens afkomstig van betaalkaarten.
Kortom, jouw betaalinfo is via thefashionstore.be 100% veilig!
Heb je een artikel op de webshop gezien dat je graag in de winkel wil reserveren? Dat kan! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag meteen verder. Stuur ons de link van de productpagina of de referentie van het artikel per mail en dan kijken wij graag voor je na of het artikel nog beschikbaar is in een winkel in jouw buurt. We beantwoorden jouw bericht zo snel mogelijk.
We kunnen een artikel vrijblijvend 1 week voor jou reserveren. Artikelen met korting kunnen we jammer genoeg niet reserveren.
Als je voor 16u een bestelling plaatst, wordt deze meestal de volgende dag bezorgd. Sommige artikelen hebben een iets langere levertermijn. De verwachtte levertermijn kan je steeds nakijken in je winkelmandje of in je orderbevestigingsmail.
Zodra de bestelling verzonden is, ontvang je een mail met tracking zodat je het pakket kan volgen. Als je niet thuis bent, zal bpost het pakket naar een postpunt brengen, tenzij jij andere voorkeuren hebt ingegeven voordat je bestelling aangeboden werd. Het pakket wacht daar twee weken op jou en wordt daarna teruggestuurd.
We doen er bij The Fashion Store alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het niet aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen.
We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via telefoon, chat of email. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja, wij bieden online onze cadeaubonnen aan vanaf € 15. Bestel deze hier en wij sturen de cadeaubon zo snel mogelijk naar je op.
Het is momenteel nog niet mogelijk om digitale cadeaubonnen te bestellen.
Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing. Als ook die poging niet lukt, is er wellicht een ander probleem. Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen achterhalen waarom het misgaat. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken. We zorgen graag voor een oplossing zodat jij toch je bestelling kan afronden.
Je kan je bestelling in de webshop op verschillende manieren betalen:
- - PayPal
- - Bancontact
- - Bancontact app
- - Visa
- - MasterCard
- - Maestro
- - The Fashion Store cadeaubon (voer de code in bij het veld voor kortingscodes op de samenvattingspagina van je winkelmandje, voordat je de bestelling afrondt door op 'Doorgaan naar afrekenen' te klikken.
Al onze betalingsopties zijn in real-time. We starten dan ook altijd direct na betaling, met de verwerking van jouw pakje.
Kortingscodes en bonnen geef je in je winkelmandje in. Deze worden niet aanvaard in de betaalstap. Om een kortingscode te gebruiken, klik je op “Winkelmandje bekijken” door op 'Heb je een kortingscode?'.
Het tegoed van je code wordt onmiddellijk verrekend en van je totaal te betalen bedrag afgetrokken.
Lukt het niet om jouw code toe te passen?
Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag voor je na wat er fout gaat. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja, dit kan in onze winkels! Je kan de elektronische en papieren cadeaucheques van Edenred, Sodexo en Monizze als betaalmiddel gebruiken in The Fashion Store en winkels. Online is dit helaas niet mogelijk.
Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en de betaling achteraf te volbrengen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf verrekend te worden via de beschikbare betaalmethoden.
Ben je ondernemer en ontvang je graag een factuur met je bedrijfsgegevens? Dat brengen wij graag voor jou in orde. Neem hiervoor contact met ons op. Vergeet zeker niet het BTW-nummer, de adresgegevens en bedrijfsnaam door te geven.
Via jouw online thefashionstore.be-account kun je al jouw orders gemakkelijk digitaal bekijken. Dat doe je door via ‘Mijn account’ naar ‘Overzicht orders’ te navigeren. Je hoeft jouw papieren orderoverzicht dus niet te bewaren om ze achteraf te bekijken!
OPGELET: heb je jouw bestelling als gast geplaatst, dan is deze informatie niet digitaal beschikbaar.
Wij helpen je graag met het nakijken van het probleem! Hierbij een checklist met enkele mogelijke problemen:
De code is reeds gebruikt.
Er een minimum aankoopbedrag.
De korting is niet geldig op bepaalde merken.
De voorwaarden van de code worden verkeerd verspreid door een niet officiële partner van The Fashion Store of .
De korting is niet cumuleerbaar met andere acties of kortingen. Slechts één kortingscode per klant.
De periode waarin deze kortingscode kon worden gebruikt, is vervallen.
Voldoe je aan al deze voorwaarden en werkt je code nog niet?
Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag voor je na wat er fout loopt!
Vanaf € 49,95 zijn er geen bijkomende verzendkosten in België. Momenteel leveren wij nog niet naar het buitenland.
Zodra je pakje bij ons vertrekt, ontvang je een mail van onze verzendpartner bpost. Daarin vind je een link naar de track & trace van jouw pakje zodat je de levering kan opvolgen. Heb je deze mail niet ontvangen of vind je hem niet meer terug?
Controleer dan je map 'Ongewenste E-mail', aangezien de e-mail soms als spam kan worden gemarkeerd, vooral bij je eerste bestelling.
Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, neem dan contact met ons op via telefoon of chat zodat we je verder kunnen helpen.
We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van de bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.
Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken en direct contact met ons op te nemen.
Je hebt zorgvuldig gekozen, gewikt en gewogen, besteld en betaald. Uiteraard wil je dan jouw nieuwe outfit zo snel mogelijk in handen krijgen. We sturen elke bestelling zo snel mogelijk de deur uit.
Houd er rekening mee dat het 1 tot 5 werkdagen kan duren voordat je bestelling wordt geleverd. De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.
Op dit moment verzenden we alleen binnen België. Internationale verzending is niet mogelijk.
Bestel je vóór 16u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak de volgende werkdag al geleverd. De verwachte levertermijn staat ook steeds in je orderbevestiging vermeld bij de details van je bestelling.
Heb je na 5 werkdagen nog steeds je bestelling niet ontvangen? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken meteen de huidige status van je bestelling na en bezorgen je een update. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Door onze samenwerking met bpost, heb jij als klant de mogelijkheid om jouw leveringsvoorkeuren aan te passen. In de verzendbevestiging die je van bpost ontving, kan je doorklikken naar hun platform om aan te geven wat jij wenst dat er gebeurt met je pakje.
Ideaal gezien neem je jouw pakket dus persoonlijk in ontvangst. Uiteraard kan ook een ander lid van je gezin het pakket in jouw naam in ontvangst nemen.
Toch niet thuis op het moment van levering? Geen probleem! bpost levert jouw bestelling in het dichtstbijzijnde postpunt. De postbode laat een briefje in je brievenbus achter om te laten weten waar je terecht kan.
TIP: je kan je bestelling ook op je werk of om het even welk ander postadres laten afleveren.
We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid. Alle artikelen worden voor verzending ook zorgvuldig gecontroleerd op eventuele fabricagefouten. Is een artikel toch beschadigd? We zoeken samen een gepaste oplossing! Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Heb je per e-mail al Track&Trace-gegevens van ons ontvangen (via onze bezorgpartner bpost)? Gebruik deze gegevens om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij een postpunt is geleverd.
Mogelijk heb je bij bpost jouw voorkeuren voor alle leveringen aangepast bij een vorige bestelling die via hen geleverd werd. In dat geval is het pakje waarschijnlijk op de plaats geleverd die je voorheen als jouw voorkeur hebt ingesteld, omdat je niet thuis was op het moment dat de postbode langs kwam.
Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan helpen wij jou meteen verder.
Zijn één of meerdere artikelen uit jouw bestelling niet helemaal jouw ding? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug.
1. Heb je je bestelling geplaatst als gast?
Dan hoef je je retour vooraf niet aan te melden en kan je deze gewoon terugsturen.
2. Was je ingelogd tijdens het plaatsen van je bestelling?
Dan kan je voor een vlottere afhandeling je retour vooraf aanmelden:
- - Meld je aan en ga naar "Overzicht orders"
- - Ga naar de bestelling waarvan je een artikel wenst te retourneren
- - Klik op "Bestel details"
- - Klik bij het artikel dat je wenst te retourneren op "Dit artikel terugsturen"
- - Selecteer een reden voor je retour en klik op "Geselecteerde items terugsturen"
- - Stuur je artikel terug
*Let op, je kan een retour enkel aanmelden als je ingelogd was tijdens het maken van je online bestelling.
IN EEN THE FASHION STORE WINKEL
Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van The Fashion Store winkels.
VIA bpost
Je kan gratis terugsturen via bpost vanuit België.
Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren. Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling. Let op: geen retour mogelijk voor ondergoed en cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...).
Je krijgt het aankoopbedrag van jouw online bestelling altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag normaal binnen 2 werkdagen na het ontvangen van je pakje.
Heb je jouw aankoop deels met een The Fashion Store cadeaubon, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kan je verzilveren bij een volgende aankoop.
Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je terugbetaling zo snel mogelijk in orde en ontvang je hiervan een bevestingsmail.
Heb je 14 dagen na de verzending nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja hoor, ook soldenartikelen mag je bij The Fashion Store probleemloos retourneren. Zolang je de retourvoorwaarden respecteert, zorgen we ervoor!
Gelieve steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:
· Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via bpost of breng deze binnen in een The Fashion Store winkel
· Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon;
· Retourartikelen hebben steeds hun originele labels;
· Stop retourartikelen bij voorkeur in de originele verpakking.
· Geen retour mogelijk voor ondergoed, cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...).
Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.
"Thefashionstore.be retour retour / Hulstsestraat 6, 2431 Veerle.”
Gebruik het retourlabel uit je pakje voor een gratis terugzending.
Ja hoor, uiteraard.
In The Fashion Store winkels doen we dit standaard niet om het milieu te ontzien. Op eenvoudig verzoek aan de kassa geven we je met plezier een ondertekend bewijsje mee dat we jouw artikelen retour hebben ontvangen in de winkel.
Bij retour via bpost geef je het pakje af in een postpunt, een contactpunt waar bpost pakjes levert en ophaalt. Je ontvangt er steeds een retourbewijs. Dit is het enige geldige bewijsje van afgifte van retour, bewaar dit dus goed!
Ja, je kan een artikel omruilen.
Bij online bestellingen, stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug via dezelfde weg als de bestelling. Plaats zelf een nieuwe bestelling met de juiste maat of kleur.
Wissel je graag je artikel in de winkel?
Ook dan betalen we het artikel terug via dezelfde weg als je bestelling. Je kan dus niet rechtstreeks omruilen in de winkel. Maar krijgt je artikel terugbetaald, hierna kan je een nieuw artikel shoppen met de juiste maat of kleur.
Het retouradres is:
"Thefashionstore.be retour / Hulstsestraat 6, 2431 Veerle.”
Let op: geen retour mogelijk voor cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...).
Ja. Ook artikelen die je gekocht hebt met een cadeaubon kan je zonder problemen retourneren. Dat kan volgens identiek dezelfde procedure als elke andere aankoop. Je ontvangt een terugbetaling in de vorm van een nieuwe cadeaubon.
Een artikel terugzenden kan bij The Fashion Store 100% gratis.
Een retour gaat als volgt:
Jouw pakje werd geleverd...
IN EEN THE FASHION STORE
VIA bpost
- Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van The Fashion Store winkels.
- Je kan gratis terugsturen via bpost vanuit België.
"Thefashionstore.be retour / Hulstsestraat 6, 2431 Veerle.”
Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren. Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling. Let op: geen retour mogelijk voor cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift ...), en ondergoed.
In onze winkels
Je kan jouw online bestellingen in alle The Fashion Store winkels retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
Heb je jouw winkelaankoop deels met een The Fashion Store cadeaubon, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.
Via onze bezorgpartner bpost
Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.
Heb je jouw winkelaankoop deels met een The Fashion Storecadeaubon, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.
Kreeg je na 14 dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld jouw ordernummer en hou de bevestiging van de terugzending bij de hand zodat we je snel kunnen verder helpen.
Sorry daarvoor, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht.
We kunnen je het snelst helpen in één van onze winkels. Kom gerust langs met het artikel en je retourformulier, dan bekijken we het probleem ter plekke en zoeken we samen met jou een gepaste oplossing. Dat kan een terugbetaling van het artikel zijn.
Als The Fashion Store winkels niet vlot bereikbaar voor je zijn, neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Onze excuses, dat hoort niet te gebeuren! We zetten het graag voor je recht.
Neem contact op met onze klantenservice voor een oplossing. We kijken na wat er fout gelopen is en zorgen ervoor dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk naar je toe komt.
In onze winkels
Je kunt jouw online bestellingen in al onze The Fashion Store winkels retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op jouw bankrekening.
Heb je jouw winkelaankoop deels met een The Fashion Store cadeaubon, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.
Via onze bezorgpartner bpost
Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na het terugzenden van je pakje.
Heb je jouw winkelaankoop deels met een The Fashion Store cadeaubon, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kun je verzilveren bij een volgende aankoop.
Gelieve steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:
· Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via bpost of in een The Fashion Store winkel;
· Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon;
· Retourartikelen hebben steeds hun originele labels;
· Stop retourartikelen bij voorkeur in de originele verpakking.
· Geen retour mogelijk voor ondergoed en cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...).
Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.
Dankzij jouw steun helpen we samen de wereld te verbeteren. Jouw donatie gaat integraal naar onze samenwerkingen met Go Forest of anderen. Deze donaties kunnen we spijtig genoeg niet terugbetalen. Heb jij een boom gekocht om korting te genieten maar heb je het artikel nadien geretourneerd? Wij betalen jou het aangekochte artikel terug, maar helaas is het niet mogelijk om de donatie terug te betalen.
Het is helaas niet mogelijk om je puntensaldo’s weer te geven via je online account.
Wist je dat je na elke aankoop een mailtje ontvangt met je privilege club status, je fashion puntensaldo en je broekensaldo? Dit mailtje krijg je altijd de dag na aankoop indien je toestemming gegeven hebt dat we jou mailtjes mogen versturen.
Als je een vraag over jouw fashion punten of broekensaldo hebt, geef ons dan gerust een seintje. We kijken het graag voor je na. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja, dat kan zeker!
Je spaart bij elke aankoop online (op thefashionstore.be )* en offline (in The Fashion Store winkels) fashion punten. Daarmee word je elk seizoen ingedeeld als Prime, Prestige of Premium member en kan je profiteren van tal van voordelen!
*Je moet wel ingelogd zijn op je The Fashion Store account voor online aankopen, zodat we de punten ook daadwerkelijk aan jou kunnen toekennen.
Het is helaas niet mogelijk om de aankoophistoriek van je winkel aankopen terug te vinden via je online account.
Als je een vraag over jouw winkelaankopen hebt, geef ons dan gerust een seintje. We kijken het graag voor je na. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.
Ja zeker.
De info van je webshop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op thefashionstore.be.
Klik op 'Inloggen' bovenaan. Eens in jouw thefashionstore.be account kan je alle alle info aanpassen en adressen toevoegen.
Andere wijzigingen, zoals een adreswijziging, of ander telefoonnummer geef je best door via info@thefashionstore.be. Deze info passen wij met plezier voor je aan.
Adreswijzigingen voor reeds geplaatste orders kunnen niet via jouw thefashionstore.be account.
Registreren is niet verplicht, maar heeft wel een aantal voordelen.
Met een The Fashion Store account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld en zie je een handig overzicht van al je online bestellingen.
Bovendien kunnen we je fashion punten enkel toekennen, als je ingelogd bent. Niks dan voordelen dus!
Wil je dat liever niet, dan kan je ook als gast bestellen.
De Repair Studio is onze duurzame hersteldienst. Je kan bij ons terecht met kapotte of beschadigde kledingstukken die we voor jou laten herstellen door vakmensen. Zo geef je je favoriete kleding een tweede leven.
De mogelijke herstellingen en hun prijzen zijn:
- Rits vervangen : €25
- Herstellen van een zoom : 1 pijp €6,9 of 2 pijpen €9,2
- Knoop vervangen/aanzetten : €7
- Scheur en klein gat herstellen : €10
- Nieuwe glijder op rits: €12,7
Twijfel je? Vraag het gerust in de winkel – we bekijken graag wat mogelijk is.
Ja! Je bent welkom met elk kledingstuk, ongeacht waar je het hebt gekocht.
1. Breng je kledingstuk binnen in één van onze winkels
2. Onze medewerkers nemen het met je door
3. We laten het herstellen door onze professionele partner
4. In de winkel vertellen ze je wanneer je het weer kan komen ophalen
De meeste herstellingen zijn klaar binnende 7 tot 10 werkdagen. Bij drukte of complexere herstellingen kan het iets langer duren. We houden je steeds op de hoogte.
De prijs hangt af van het type herstelling.
Kleine ingrepen zoals een knoop of zoom starten vanaf €7. We geven je altijd op voorhand een richtprijs mee.
Nee, je mag gewoon langskomen in de winkel. Onze medewerkers helpen je graag verder.
Momenteel is onze service - Repair Studio - enkel beschikbaar in de winkel zelf, met afhaling op dezelfde locatie. We bekijken of we in de toekomst ook thuislevering kunnen aanbieden.
Omdat jouw favoriete kleding een lang leven verdient. Door te herstellen in plaats van te vervangen, bespaar je grondstoffen én geef je je graag geziene stukken een tweede kans – stijlvol én duurzaam.
In sommige gevallen is een herstelling niet mogelijk. Dan bekijken we samen met jou of we een alternatief kunnen voorstellen uit onze winkel.
Bij The Fashion Store vind je trendy mode voor jong en iets minder jong, maar geen kinderkleding.
Een idee? Een suggestie? Een klacht? Een positieve noot over één van onze medewerkers? Alle feedback is welkom!
Je kan ons bereiken via het online contactformulier.
We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk.
Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven. Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl. Vinden we samen geen oplossing voor een klacht, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren. Info@SafeShops.be .
Tot slot kan je ook terecht bij bij het Online Dispute Resolution platform van de EU, op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
Ons webshop team staat voor je klaar!
Je kan ons bereiken ...
- 24/7 via het contactformulier;
- 24/7 op het nummer 02/486.34.01;
- via chat;
- 24/7 per e-mail via info@thefashionstore.be
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande reglementering. Uitzondering: cosmetica (parfum, nagellak, lippenstift ...) komt niet in aanmerking voor retour of omruiling.
Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.
Voor zover dit mogelijk en redelijk is, heb je de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heb je het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopovereenkomst te eisen.
Wij vragen je om ons eventuele gebreken of defecten te melden binnen de 2 maanden van de vaststelling ervan. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal je zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.
Een cadeaubon van The Fashion Store is 10 jaar geldig en besteedbaar in al onze winkels en op thefashionstore.be. Via de webshop geef je de barcode in bij de stap met betaalopties. In de winkel toon je jouw bon zodat onze collega’s hem kunnen inscannen. Het bedrag van de cadeaubon wordt in beide gevallen meteen van je totaalbedrag afgetrokken.
De The Fashion Storecadeaubon hoeft niet in één keer te worden besteed. Je ontvangt zowel via de webshop als in onze winkels een nieuwe bon met het restbedrag zodat je dat later nog kan uitgeven. Een cadeaubon van The Fashion Store is cumuleerbaar met andere acties en promoties.
Het is niet mogelijk om een The Fashion Store cadeaubon in te wisselen voor geld.
Heb je een andere vraag over je cadeaubon? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Jazeker, als je jouw artikel ongedragen en ongeschonden retourneert binnen de vastgelegde termijn van 30 dagen, kan je het artikel ruilen voor een andere maat tegen de kortingsprijs waarvoor je het artikel oorspronkelijk kocht.
Die omruiling gaat het vlotst in één van onze winkels, ook voor online bestellingen. Daar kan het juiste artikel voor je gereserveerd of opnieuw besteld worden aan de kortingsprijs. Als je liever niet naar één van onze winkels gaat, kun je het artikel kosteloos retourneren met het retourformulier. Zodra wij het pakket hebben ontvangen in ons magazijn storten wij het aankoopbedrag terug. Je kunt daarna zelf de juiste maat bestellen en ons contacteren om het prijsverschil te verrekenen. Neem hiervoor gerust contact op met onze Klantenservice.
Onze winkel Ziffiks werd in 2024 omgedoopt naar The Fashion Store. Wees gerust, alleen de naam is verandert. Dezelfde merken, dezelfde service, dezelfde kwaliteit en hetzelfde team blijft voor jou klaarstaan.
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Contacteer ons.