{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
ALLE SOLDEN AAN -50% & -70% - geldig op geselecteerde artikelen - geldig bij aankoop van min. 2 artikelen
✓Gratis levering vanaf € 49,95 ✓30 dagen bedenktijd ✓Gratis retour

veelgestelde vragen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en krijg inspiratie, onze nieuwe collectie én alle promoties in je mailbox!
✓Gratis levering vanaf € 49,95 ✓30 dagen bedenktijd ✓Gratis retour
BESTELLEN BETALEN BEZORGEN & AFHALEN RETOUR ACCOUNT ALGEMEEN

Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging in je mailbox. Die e-mail bevat o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz.


Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map “Ongewenste E-mail”. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd.


Heb je na het checken van bovenstaande tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken, je kan ons via telefoon, chat of mail bereiken.

We doen er bij thefashionstore.be en ziffiks.be alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het vaak niet mogelijk om een lopende bestelling nog aan te passen.


We kijken uiteraard wel graag voor je na hoe we jou verder kunnen helpen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via telefoon, chat of email. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Ja, dat kan. Als je jouw bestelling wil annuleren, bel of mail dan even naar onze klantenservice. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.

Vanaf € 49,95 zijn er geen bijkomende kosten. Alle leveringen in België, zijn gratis vanaf € 49,95* via Bpost.


Plaats je toch een bestelling onder € 49,95, dan zal je leveringskost steeds duidelijk vermeld worden bij het afrekenen. 


*OPGELET: Wil je jouw bestelling vanuit het buitenland terugsturen? Dan zijn de retourkosten wel voor eigen rekening.

Ja. Alle producten die je terugvindt in onze webshop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!*


De geschatte leveringstijd staat op thefashionstore.be/ziffiks.be vermeld bij elk product zodra je jouw maat selecteert. Ook in je online winkelwagen zie je de geschatte levertermijn per artikel.


Onze betrouwbare partner Bpost levert jouw bestelling op een Belgisch postadres van jouw keuze of in een The Fashion Store of Ziffiks winkel in jouw buurt.


* behalve uitzonderlijke voorraadfouten

Ja. Shoppen op thefashionstore.be/ziffiks.be is 100% veilig!


Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door thefashionstore.be/ziffiks.be én door onze betaalpartner.


De betaalpartner van thefashionstore.be/ziffiks.be, MultiSafepay, is houder van het PCI DSS-certificaat. Dit houdt in dat jouw kredietkaartgegevens bij elke online aankoop via de thefashionstore.be optimaal beschermd worden.


De PCI DSS-norm is de belangrijkste standaard op het vlak van beveiliging tegen creditcardfraude, en omvat alle veiligheidsregels en -processen die gerespecteerd dienen te worden door bedrijven die instaan voor de verwerking, het gebruik en de opslag van gevoelige gegevens afkomstig van betaalkaarten.


Kortom, jouw betaalinfo is via thefashionstore.be/ziffiks.be 100% veilig!

Ja, wij bieden online onze cadeaubonnen aan vanaf € 15. Je kan deze hier bestellen. Je kan ook kiezen voor een cadeaubox. Wij sturen de cadeaubon of cadeaubox zo snel mogelijk op.


Het is momenteel nog niet mogelijk om digitale cadeaubonnen te bestellen.

Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing. Als ook die poging niet lukt, is er wellicht een ander probleem. Neem gerust contact met ons op zodat we kunnen achterhalen waarom het misgaat. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken. We zorgen graag voor een oplossing zodat jij toch je bestelling kan afronden.

Je kan je bestelling in de webshop op verschillende manieren betalen:


  • - Paypal
  • - Bancontact
  • - Bancontact app
  • - Visa
  • - MasterCard
  • - Maestro
  • - The Fashion Store of Ziffiks cadeaubon (Dit kan je ingeven in je winkelmandje in het veld van de kortingscode)


Al onze betalingsopties zijn in real-time. We starten dan ook altijd onmiddellijk na betaling, met de verwerking van jouw pakje.

Kortingscodes en bonnen geef je in je winkelmandje in. Deze worden niet aanvaard in de betaalstap. Om een kortingscode te gebruiken, klik je op “Winkelmandje bekijken” door op 'Heb je een kortingscode?'.


Het tegoed van je code wordt onmiddellijk verrekend en van je totaal te betalen bedrag afgetrokken.


Lukt het niet om jouw code toe te passen?

Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag voor je na wat er fout gaat. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Ja, dit kan in onze winkels! Je kan de elektronische en papieren cadeaucheques van Edenred, Sodexo en Monizze als betaalmiddel gebruiken in The Fashion Store en Ziffiks winkels. Online is dit helaas niet mogelijk.

Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen en de betaling achteraf te volbrengen. Alle bestellingen dienen steeds vooraf verrekend te worden via de beschikbare betaalmethoden. 

Ben je ondernemer en ontvang je graag een factuur met je bedrijfsgegevens? Dat brengen wij graag voor jou in orde. Neem hiervoor contact met ons op. Vergeet zeker niet het BTW-nummer, de adresgegevens en bedrijfsnaam door te geven.

Via jouw online thefashionstore.be-account kun je al jouw orders gemakkelijk digitaal bekijken. Dat doe je door via ‘Mijn account’ naar ‘Overzicht orders’ te navigeren. Je hoeft jouw papieren orderoverzicht dus niet te bewaren om ze achteraf te bekijken!


OPGELET: heb je jouw bestelling als gast geplaatst, dan is deze informatie niet digitaal beschikbaar.

Wij helpen je graag met het nakijken van het probleem! Hierbij een checklist met enkele mogelijke problemen:




De code is reeds gebruikt.


Er een minimum aankoopbedrag.


De korting is niet geldig op bepaalde merken.


De voorwaarden van de code worden verkeerd verspreid door een niet officiële partner van The Fashion Store of Ziffiks.


De korting is niet cumuleerbaar met andere acties of kortingen. Slechts één kortingscode per klant.


De periode waarin deze kortingscode kon worden gebruikt, is vervallen.




Voldoe je aan al deze voorwaarden en werkt je code nog niet?

Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag voor je na wat er fout loopt!

Vanaf € 49,95 zijn er geen bijkomende verzendkosten in België. Momenteel leveren wij nog niet naar het buitenland.

Ja, dat kan. We houden je via e-mail op de hoogte van elke stap. Van bevestiging van de bestelling tot je jouw pakje in handen hebt.



Zodra je pakje bij ons vertrekt, ontvang je een mail van onze verzendpartner Bpost. Daarin vind je een link naar de track & trace van jouw pakje zodat je de levering kan opvolgen. Heb je deze mail niet ontvangen of vind je hem niet meer terug?


Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map “Ongewenste E-mail”. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd

 

Contacteer ons via telefoon of chat zodat we je meteen kunnen informeren. 


Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.


Je hebt zorgvuldig gekozen, gewikt en gewogen, besteld en betaald. Uiteraard wil je dan jouw nieuwe outfit zo snel mogelijk in handen krijgen. We sturen elke bestelling zo snel mogelijk de deur uit.


Bestel je vóór 16u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak al de volgende werkdag geleverd. De geschatte leverdatum vind je ook altijd tijdens het betalen in je online winkelwagen of in je orderbevestigingsmail.

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen in het buitenland.

Bestel je vóór 16u op een werkdag, dan wordt je pakje vaak de volgende werkdag al geleverd. De verwachte levertermijn staat ook steeds in je orderbevestiging vermeld bij de details van je bestelling. Heb je na 5 werkdagen nog steeds je bestelling niet ontvangen? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken meteen de huidige status van je bestelling na en bezorgen je een update. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Door onze samenwerking met Bpost, heb jij als klant de mogelijkheid om jouw leveringsvoorkeuren aan te passen. In de verzendbevestiging die je van Bpost ontving, kan je doorklikken naar hun platform om aan te geven wat jij wenst dat er gebeurt met je pakje. Ideaal gezien neem je jouw pakket dus persoonlijk in ontvangst. Uiteraard kan ook een ander lid van je gezin het pakket in jouw naam in ontvangst nemen. Toch niet thuis op het moment van levering? Geen probleem! Bpost levert jouw bestelling in het dichtstbijzijnde postpunt. De postbode laat een briefje in je brievenbus achter om te laten weten waar je terecht kan. TIP: je kan je bestelling ook op je werk of om het even welk ander postadres laten afleveren.

We verpakken en verzenden onze artikelen altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot een minimum herleid. Alle artikelen worden voor verzending ook zorgvuldig gecontroleerd op eventuele fabricagefouten. Is een artikel toch beschadigd? We zoeken samen een gepaste oplossing! Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Zijn één of meerdere artikelen uit jouw bestelling niet helemaal jouw ding? Geen probleem. Stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug.



1. Heb je je bestelling geplaatst als gast?


Dan hoef je je retour vooraf niet aan te melden en kan je deze gewoon terugsturen.



2. Was je ingelogd tijdens het plaatsen van je bestelling?


Dan kan je voor een vlottere afhandeling je retour vooraf aanmelden:



  • Meld je aan en ga naar "Overzicht orders"
  • - Ga naar de bestelling waarvan je een artikel wenst te retourneren
  • - Klik op "Bestel details"
  • - Klik bij het artikel dat je wenst te retourneren op "Dit artikel terugsturen"
  • - Selecteer een reden voor je retour en klik op "Geselecteerde items terugsturen"
  • - Stuur je artikel terug


*Let op, je kan een retour enkel aanmelden als je ingelogd was tijdens het maken van je online bestelling.



IN EEN THE FASHION STORE OF ZIFFIKS WINKEL


Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van The Fashion Store of Ziffiks winkels.



VIA Bpost


Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België.



Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren. Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling. Let op: geen retour mogelijk voor mondmaskers, ondergoed, cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...).



Je krijgt het aankoopbedrag van jouw online bestelling altijd terug via dezelfde weg als je originele betaling. Je ontvangt het aankoopbedrag normaal binnen 7 werkdagen na het terugzenden van je pakje.


Heb je jouw aankoop deels met een The Fashion Store of Ziffiks cadeaubon, of andere waardebon betaald? Dan ontvang je een waardebon voor terugbetaling per mail voor dat bedrag. Deze kan je verzilveren bij een volgende aankoop.

Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je terugbetaling zo snel mogelijk in orde en ontvang je hiervan een bevestingsmail.




Heb je 14 dagen na de verzending nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Ja hoor, ook soldenartikelen mag je bij The Fashion Store en Ziffiks probleemloos retourneren. Zolang je de retourvoorwaarden respecteert, zorgen we ervoor!

Gelieve steeds de volgende retourvoorwaarden te respecteren:


·       Stuur retourartikelen binnen 30 dagen na ontvangst terug via Bpost of breng deze binnen in een The Fashion Store of Ziffiks winkel

·       Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon;

·       Retourartikelen hebben steeds hun originele labels;

·       Stop retourartikelen bij voorkeur in de originele verpakking.

·       Geen retour mogelijk voor ondergoed, cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...).


Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling.

"Thefashionstore.be retour of Ziffiks.be retour / Hulstsestraat 6, 2431 Veerle.”


Gebruik het retourlabel uit je pakje voor een gratis terugzending.

Ja hoor, uiteraard.


In The Fashion Store en Ziffiks winkels doen we dit standaard niet om het milieu te ontzien. Op eenvoudig verzoek aan de kassa geven we je met plezier een ondertekend bewijsje mee dat we jouw artikelen retour hebben ontvangen in de winkel.


Bij retour via Bpost geef je het pakje af in een postpunt, een contactpunt waar Bpost pakjes levert en ophaalt. Je ontvangt er steeds een retourbewijs. Dit is het enige geldige bewijsje van afgifte van retour, bewaar dit dus goed!

Ja, je kan een artikel omruilen.


Bij online bestellingen, stuur het artikel retour en we betalen je het artikel terug via dezelfde weg als de bestelling. Plaats zelf een nieuwe bestelling met de juiste maat of kleur.


Wissel je graag je artikel in de winkel?

Ook dan betalen we het artikel terug via dezelfde weg als je bestelling. Je kan dus niet rechtstreeks omruilen in de winkel. Maar krijgt je artikel terugbetaald, hierna kan je een nieuw artikel shoppen met de juiste maat of kleur.


Het retouradres is:

"Thefashionstore.be retour of Ziffiks.be retour / Hulstsestraat 6, 2431 Veerle.”

Let op: geen retour mogelijk voor cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift, ...).

Ja. Ook artikelen die je gekocht hebt met een cadeaubon kan je zonder problemen retourneren. Dat kan volgens identiek dezelfde procedure als elke andere aankoop. Je ontvangt een terugbetaling in de vorm van een nieuwe cadeaubon.

Een artikel terugzenden kan bij The Fashion Store en Ziffiks 100% gratis.


Een retour gaat als volgt:


Jouw pakje werd geleverd...

IN EEN THE FASHION STORE


OF ZIFFIKS WINKEL

VIA Bpost

 

- Je kan gratis omruilen of een automatische terugbetaling krijgen via dezelfde weg als je originele betaling in één van The Fashion Store of Ziffiks winkels.


- Je kan gratis terugsturen via Bpost vanuit België.


"Thefashionstore.be retour of Ziffiks.be retour / Hulstsestraat 6, 2431 Veerle.”


Gelieve wel altijd de retourvoorwaarden te respecteren. Als je de voorwaarden respecteert, garanderen we je een vlotte terugbetaling. Let op: geen retour mogelijk voor cosmetica (nagellak, parfum, lippenstift ...), mondmaskers, ondergoed.

Dankzij jouw steun helpen we samen de wereld te verbeteren. Jouw donatie gaat integraal naar onze samenwerkingen met Go Forest of anderen. Deze donaties kunnen we spijtig genoeg niet terugbetalen. Heb jij een boom gekocht om korting te genieten maar heb je het artikel nadien geretourneerd? Wij betalen jou het aangekochte artikel terug, maar helaas is het niet mogelijk om de donatie terug te betalen.

Het is helaas niet mogelijk om je puntensaldo’s weer te geven via je online account.


Wist je dat je na elke aankoop een mailtje ontvangt met je privilege club status, je fashion puntensaldo en je broekensaldo? Dit mailtje krijg je altijd de dag na aankoop indien je toestemming gegeven hebt dat we jou mailtjes mogen versturen. 


Als je een vraag over jouw fashion punten of broekensaldo hebt, geef ons dan gerust een seintje. We kijken het graag voor je na. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Ja, dat kan zeker!




Je spaart bij elke aankoop online (op thefashionstore.be of ziffiks.be)* en offline (in The Fashion Store en Ziffiks winkels) fashion punten. Daarmee word je elk seizoen ingedeeld als Prime, Prestige of Premium member en kan je profiteren van tal van voordelen!


*Je moet wel ingelogd zijn op je The Fashion Store en Ziffiks account voor online aankopen, zodat we de punten ook daadwerkelijk aan jou kunnen toekennen.


Meer info over de PRIVILEGE CLUB >

Het is helaas niet mogelijk om de aankoophistoriek van je winkel aankopen terug te vinden via je online account.


Als je een vraag over jouw winkelaankopen hebt, geef ons dan gerust een seintje. We kijken het graag voor je na. Klik hier om de beschikbare contactmogelijkheden te bekijken.

Ja zeker. 


De info van je webshop account kan je op ieder moment zelf wijzigen op thefashionstore.be/ziffiks.be.


Klik op 'Inloggen' bovenaan. Eens in jouw thefashionstore.be of ziffiks.be account kan je alle alle info aanpassen en adressen toevoegen.


Andere wijzigingen, zoals een adreswijziging, of ander telefoonnummer geef je best door via [email protected]. Deze info passen wij met plezier voor je aan.


Adreswijzigingen voor reeds geplaatste orders kunnen niet via jouw thefashionstore.be of ziffiks.be account.

Registreren is niet verplicht, maar heeft wel een aantal voordelen.


Met een The Fashion Store of Ziffiks account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld en zie je een handig overzicht van al je online bestellingen.


Bovendien kunnen we je fashion punten enkel toekennen, als je ingelogd bent. Niks dan voordelen dus!


Wil je dat liever niet, dan kan je ook als gast bestellen.

Bij The Fashion Store en Ziffiks vind je trendy mode voor jong en iets minder jong, maar geen kinderkleding.

Een idee? Een suggestie? Een klacht? Een positieve noot over één van onze medewerkers? Alle feedback is welkom!


Je kan ons bereiken via het online contactformulier.


We beantwoorden je bericht persoonlijk en zo snel mogelijk.


Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven. Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl. Vinden we samen geen oplossing voor een klacht, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren. [email protected] .


Tot slot kan je ook terecht bij bij het Online Dispute Resolution platform van de EU, op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.

Ons webshop team staat voor je klaar!


Je kan ons bereiken ...

- 24/7 via het contactformulier;

- 24/7 op het nummer 02/486.34.01;

- via chat;

- 24/7 per e-mail via [email protected]

Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande reglementering. Uitzondering: cosmetica (parfum, nagellak, lippenstift ...) komt niet in aanmerking voor retour of omruiling.

Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.

Voor zover dit mogelijk en redelijk is, heb je de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heb je het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopovereenkomst te eisen.

Wij vragen je om ons eventuele gebreken of defecten te melden binnen de 2 maanden van de vaststelling ervan. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal je zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Contacteer ons.